Reduceri!

Dictionar de branding, Stiinte Umaniste

Prețul inițial a fost: 39,00 lei.Prețul curent este: 36,27 lei.

SKU: 1191591 Categorii: , Brand:

Descriere

Dictionar de branding, Stiinte Umaniste

Lucrarea este o premiera in literatura de specialitate a brandingului, domeniu care, in special in Romania, este modest reprezentat daca ne referim la cartile si studiile existente. Autorii – inclusiv unul din coordonatori – sunt studenti (ciclul unu Bologna), la Facultatea de Sociologie a Universitatii Spiru Haret din Bucuresti, care in urma unor seminarii si dezbateri de exceptie au reusit sa realizeze acest dictionar a carei utilitate este absolut evidenta. Dictionarul de fata nu defineste termenii care ar fi putut fi inclusi in alte lucrari de specialitate ( dictionar de publicitate, dictionar economic, dictionar de sociologie economica etc). Dintre autori: Baluta Cristina Georgeta, Botescu Ion, Chira Vladimir, Dobrescu Emilian M., Nicu Alina, Simionescu Dinu, Vrancianu Vladimir.

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care scrii o recenzie pentru „Dictionar de branding, Stiinte Umaniste”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *