Reduceri!

Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic – Veronica Ioana Ilies, Paul-Alexandru Farcas, Stiinte Umaniste

Prețul inițial a fost: 47,58 lei.Prețul curent este: 44,25 lei.

SKU: 26950665 Categorii: , Brand:

Descriere

Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic – Veronica Ioana Ilies, Paul-Alexandru Farcas, Stiinte Umaniste

Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic. Vocea specialistilor Volumul Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic. Vocea specialistilor isi propune sa ofere o viziune a schimbarilor survenite in industria Marcomm. Dar nu oricum, ci prin vocea specialistilor, a acelor profesionisti care au fost pusi in fata schimbarii accelerate. Am incercat sa adunam in acest volum specialisti in comunicare, branding, relatii publice sau marketing care vin din industrii diferite. I-am invitat sa-si astearna experienta schimbarii si impactul pe care l-au resimtit, atat la nivel individual, personal, dar mai ales la nivel profesional. I-am rugat sa se bazeze in scrierile lor doar pe ceea ce au trait si experimentat in anul pandemic. Ne-am propus o abordare personala, o scriere de tip storytelling. Ne dorim ca din povestile lor sa invatam fiecare ceva nou, sa luam cu noi o lectie.

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care scrii o recenzie pentru „Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic – Veronica Ioana Ilies, Paul-Alexandru Farcas, Stiinte Umaniste”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *