Tu ce cărți citești în vacanță?

26 Jun 2019

Căldurile toride nu te pot împiedica să fii alături de personajele tale preferate în toate aventurile lor. Descoperă noutățile editoriale de vară.

Mai fierbinte ca focul

Jennifer L. Armentrout

Bestseller internațional publicat în peste 25 de țări • Peste 1 milion de exemplare vândute

Layla, în vârstă de 17 ani, și-ar dori să fie o fată ca oricare alta - să meargă la liceu și să-și dea întâlnire cu Zayne cel superb, de care e îndrăgostită de când se știe. Pe jumătate demon, pe jumătate gargui, Layla poate însă ucide printr-un singur sărut pe oricine are un suflet, inclusiv pe Zayne, iar asta înseamnă să ascundă față de cei dragi latura ei demonică. Mai mult, abilitățile unice pe care le are, o picătură din sângele său și o carte misterioasă sunt elementele-cheie care ar ajută demonii să iasă la suprafață și să provoace sfârșitui Iumii.

Pe primul loc în topul New York Times și în rândul autorilor internaționali de bestselleruri, Jennifer L. Armentrout locuiește în Charles Town, Virginia de Vest. Scriitoare prolifică, ea declară că dedică scrisului opt ore pe zi, iar în rest își petrece timpul citind, urmărind filme cu zombie sau plimbându-se împreună cu soțul ei și cu câinele. Visul ei de a deveni scriitoare a luat naștere în timpul orelor de matematică, când scria nuvele... Armentrout scrie literatură paranormală pentru adolescenți, cărți de science fiction, fantasy și romance contemporan. Opera sa e publicată de edituri importante și a primit numeroase premii, ce îi atestă valoarea. Unul dintre romanele sale pentru adolescenți, Obsidian, urmează să fie ecranizat. Este considerată un autor „hibrid", care și-a publicat cu succes cărțile în regim de self-publishing, având și contracte cu mici publicațiiindependente sau cu edituri clasice. De asemenea, Armentrout organizează evenimente anuale ce adună laolaltă peste o sută de autori de bestselleruri pentru adolescenți și adulți.

Înghețat

Bernard Minier

Primul volum din seria Martin Servaz

Adaptarea TV a bestsellerului internaţional al lui Bernard Minier este difuzată de NETFLIX

Captivant! Un succes remarcabil! - Le Point

Într-o vale greu accesibilă din Pirinei, câţiva muncitori descoperă cadavrul decapitat al unui cal, suspendat pe un versant îngheţat. În aceeași zi, Diane Berg își ia în primire postul de psiholog la centrul psihiatric de maximă securitate din vale.
Cazul straniu al calului decapitat îi este încredinţat lui Martin Servaz, un comandant de poliţie înzestrat cu o intuiţie extraordinară. Împreună cu Irène Ziegler, căpitan de poliţie, Servaz vrea să afl e ce a fost în mintea celui care a omorât animalul, l-a jupuit, apoi l-a agăţat la o altitudine de peste 2 000 de metri.
O atmosferă apăsătoare, o intrigă plină de suspans și o explorare a celor mai tainice frici ale noastre.

"Un adevărat fenomen în Franţa, debutul lui Minier îţi dă fiori, trimiţându-te cu gândul la Hannibal Lecter și la stilul captivant al lui Stephen King." - Daily Mail

"Îngheţat e un thriller dens, cu o intrigă tulburătoare, având în centru o răzbunare la fel de sângeroasă precum decapitarea unui cal." - Sunday Times

"Ţineţi minte numele lui Bernard Minier. Va deveni unul dintre maeștrii thrillerului francez." - Le Figaro

"Îngheţat îmbină foarte ingenios o serie de crime înfiorătoare, o atmosferă sumbră și ancheta unui detectiv tenace." - Publishers Weekly

Volumele de mai sus sunt disponibile aici:

libris    carturesti

Povestea lui Kullervo

J.R.R. Tolkien

Cartea spune povestea unui tânăr blestemat, care este vândut ca sclav și care jură să se răzbune pe magicianul care i-a omorât tatăl. Kullervo, fiul lui Kalervo, este probabil cel mai
tragic personaj al autorului. Tolkien însuși afirma că Povestea lui Kullervo a fost „sămânța încercărilor mele de a scrie legende" și „o piatră de hotar în legendele Primei Vârste". Kullervo este, în mod clar, o versiune mai veche a lui Túrin Turambar, eroul tragic din Silmarillion.

Povestea lui Kullervo, versiunea în proză a ciclului Kullervo din epopeea finlandeză și careliană Kerval, a fost scrisă de Tolkien pe când era student la Exter College, Oxford, în 1914-1915. Aceasta a fost o perioadă dificilă pentru autor, iar acest lucru este reflectat în subiectul și temele cărții, care este însă o piatră de temelie a universului ficțional inventat de scriitorul britanic.

John Ronald Reuel Tolkien s-a născut la 3 ianuarie 1892. Întruneşte toate caracteristicile unui scriitor împlinit: tiraje mari, un public numeros şi un stil propriu. Sunday Telegraph îi elogiază imaginaţia, The Observer îi admiră arta de a crea suspans. Peste tot în lume titlurile lui sparg normele box-office-ului şi produc aglomeraţie în librării. Pe Internet sau în parcurile publice, Tolkien este comentat, dezbătut şi de cele mai multe ori adulat. J.R.R. Tolkien schimbă harta literaturii şi inventează un gen, fantasy, pe care mulţi îl vor imita, dar foarte puţini cu un talent comparabil cu al lui. Printre cărţile de referinţă ale lui Tolkien se numără: trilogia Stăpânul Inelelor, Hobbitul, Silmarillion, Roverandom, Povestiri neterminate, Scrisori de la Moş Crăciun – toate apărute la Editura RAO. Cărţile lui Tolkien au fost traduse în peste 40 de limbi şi s-au vândut în întreaga lume în milioane de exemplare. J.R.R. Tolkien a murit în 1973, la venerabila vârstă de 81 de ani.

Rebelul nisipurilor - Trilogia Rebelul nisipurilor, partea I

ALWYN HAMILTON

Goodreads Choice Awards pentru romane Young Adult în 2016

Oamenii stăpânesc deşertul Miraji, în sălbăticie cutreieră bestii mitice, iar prin alte părţi se zvoneşte că djinnii încă se folosesc de magie. Pentru oameni e o lume necruţătoare, mai ales dacă eşti sărac, orfan sau femeie.

Amani are nisipul în oase, nimereşte întotdeauna ţinta, dar îşi doreşte să părăsească deşertul, unde nu-i mai rămâne decât să moară sau să se căsătorească. Un străin îi oferă ocazia să fugă, călare pe un cal mitic. Visul i se împlineşte pe fundalul unei rebeliuni împotriva sultanului, iar misteriosul străin cu care pleacă ascunde mai multe secrete decât pare.

„Încă de la primul paragraf fermecător din trilogie, un Orient Mijlociu întunecat se întâlneşte cu un Vest Sălbatic steampunk prin vocile personajelor: eroina obraznică, cinică şi nemiloasă, care ascunde doze mari de sentimentalism şi idealism, şi personajele secundare memorabile, unele comice, altele terifiante sau de-a dreptul tragice. O carte romantică, incitantă, plină de umor şi bucurie la lectură.“ Kirkus Reviews

Urgia și zorile

Renée Ahdieh

,,O combinaţie fascinantă între Urzeala tronurilor şi O mie şi una de nopţi.” – Uş Weekly

,,Cei care îndrăgesc personajele puternice şi poveştile minunat reinterpretate vor adora această carte.” - The Huffington post

,,Intrigă politică, revoltă mocnită, loialitate pusă sub semnul îndoielii, dragoste arzătoare şi o boare de vrajă – totul într-un deşert aspru şi ostil –, iată ingredientele romanului de faţă, ingenios şi frumos construit.” - Booklist

„O nestemată îmbătătoare şi uluitoare. Nu trebuie să vă miraţi dacă paginile cărţii vă răpesc şi vă poartă în ţinuturile nisipurilor aurii şi calde, unde vă veţi trezi bând vin cu mirodenii într-o curte pavată cu marmură rece… Vă veţi îndrăgosti, cum am făcut-o şi eu.” – Marie Lu, autoarea seriei Legenda

,,O poveste fascinantă, învăluită în mister, dar mai presus de toate, una care va deveni ea însăşi clasică.” – Voya

O viaţă curmată la fiecare răsărit de soare.

Într-un ţinut aflat sub domnia unui tânăr rege însetat de sânge, fiecare revărsat al zorilor sfâşie sufletul unei alte familii. Califul din Khorasan, un băiat de optsprezece ani, e un adevărat monstru. În fiecare noapte, Khalid cere mâna unei fete, ca apoi, în fiecare dimineaţă, să curme viaţa noii lui mirese cu o frânghie de mătase. Când cea mai bună prietenă a Seherezadei îi cade victimă lui Khalid, ea jură să se răzbune şi, în ciuda vârstei ei fragede, de doar şaisprezece ani, se oferă să-i devină mireasa califului din Khorasan. Şeherezada este hotărâtă nu doar să rămână în viaţă, ci şi să pună capăt, o dată pentru totdeauna, domniei despotice a lui Khalid.
Seara de seară, Şeherezada îl atrage în mrejele sale, ţesând povesti încântătoare, ce-o ajută să mai trăiască încă o zi, deşi ştie prea bine că următorul răsărit de soare ar putea fi ultimul. Dar lucrurile iau o întorsătură cu totul neaşteptată: Khalid nu este nicidecum aşa cum şi l-a imaginat ea. „Monstrul” este doar un tânăr cu sufletul zdrobit de o suferinţă covârşitoare şi îndelungată. Iar Şeherezada descoperă că, în pofida voinţei sale, se îndrăgosteşte de el – inima ei o trădează. Dar Şeherezada înţelege, încetul cu încetul, că nimic nu este aşa cum pare în palatul de marmură şi piatră al califului. Este hotărâtă să descifreze tainele ce bântuie locul şi, în ciuda iubirii ei, este pregătită să-i ia viaţa lui Khalid în schimbul celor curmate de el.

Oare dragostea va birui?

Inspirată de poveştile celor O mie şi una de nopţi, cartea de faţă este ea în sine o lectură fascinantă şi grandioasă de la început până la sfârşit.

Renée Ahdieh este absolventa a Universităţii Carolina de Nord, Chapel Hill. În timpul liber, îi place să danseze salsa şi să colecţioneze pantofi. Este pasionată de toate reţetele culinare care conţin curry, de baschet, dar şi de salvarea câinilor. Primii ani de viaţă i-a petrecut într-un apartament dintr-un zgârie-nori din Coreea de Sud. Drept urmare, adoră să fie cu capul în nori. Locuieşte în Charlotte, Carolina de Nord, SUA.

elefant.ro    libris    carturesti

nemira.ro

carturesti.ro