Adevărul despre cancer

Categorii:   Sănătate

Un ghid absolut esențial pentru omenire. Înțelepciunea puțin cunoscută care se regăsește în această carte poate pune capăt suferinței umane pe întregul Glob, salvând oamenii de ravagiile pe care industria cancerului continuă să le producă din cauza ineficienței depline de care dă dovadă.

– Mike Adams, Director al Laboratorului
științific CWC Labs

Ty Bollinger oferă pacienților, oamenilor de știință și celor care activează în domeniul sănătății o explicație excelentă privitor la motivul pentru care viziunea actuală pe care o avem despre cancer este greșită și arată în același timp cum poate fi prevenit, prezentând o gamă largă de opțiuni de tratament, care sunt mult mai eficiente ca raport risc-beneficii cost în comparație cu protocoalele de oncologie curente. Cartea de față poate fi pentru tine un ghid valoros care să te ajute să previi sau chiar să stopezi această boală. Cancerul poate fi învins, iar Ty ne arată cum.

– Patrick Quillin,
Ph.D., R.D., C.N.S., F.A.C.N.,
autor al lucrării „Luptă împotriva cancerului prin alimentație”

Adevărul despre cancer este ghidul necesar pentru prevenirea, tratamentul și eradicarea cancerului folosindu-ne de leacurile oferite de Dumnezeu. În această carte revoluționară, Ty Bollinger dezvăluie o întreagă gamă de metode naturale de amplificare a imunității și de energizare a trupului pentru a învinge cancerul. Citește această carte! S-ar putea să-ți salveze viața.

– Josh Ax, D.C., autor al lucrării „Eat Dirt”

Cartea lui Ty, Adevărul despre cancer, este o adevărată revelație. Pe lângă faptul că oferă pacienților speranță pentru viitor, le pune de asemenea la dispoziție informațiile și resursele necesare pentru prevenirea și combaterea cancerului. Primul pas spre sănătate este autovindecarea, iar această carte este una dintre cele mai bune cărți de auto-vindecare de pe piață.

– Leigh Erin Connealy, M.D.

Editura: Atman
ISBN: 978-606-8758-42-8
Format: 13x20, plastifiată mată, clape interioare, semn de carte
Pagini: 376

Adevărul despre cancer

Istoria cancerului, tratamentul și prevenția sa

Adevărul despre cancer. Istoria cancerului, tratamentul și prevenția sa de Ty M.Bollinger este una dintre cele mai revoluționare cărți pe care le poți citi la momentul actual. Nu este beletristică și nu e vorba de dezvoltare personală. Nu este un manual de medicină ci este un ghid de supraviețuire necesar, ce merge de la cauză la prevenție și chiar la înfruntarea cu succes a celui mai de temut flagel al zilelor noastre: cancerul.

Abordând sistematic istoria apariției acestuia, dezvoltarea sa explozivă în paralel cu apariția medicinei moderne și lupta susținută în prezent de naturopati, anumiți medici și pacienți ce au ajuns fie să vindece fie să fie vindecați prin metode alternative, de cancer, Ty M.Bollinger strânge în cartea sa informații valoroase. Rodul multor călătorii făcute în toată lumea ce au avut ca obiect cercetarea fenomenului precum și realizarea unor interviuri cu persoane avizate, a constat în strângerea unor dovezi credibile referitoare la terapii alternative şi existenţa unor clinici și centre de sănătate care au ajuns să trateze cu succes cancerul.  Este de remarcat că informațiile sunt sistematizate și ușor de accesat. Se face trimitere, în fiecare capitol, la sursele care stau la baza cărții și care sunt găsite în notele de final: site-uri, materiale scrise, rapoarte oficiale, studii de caz, cercetare aplicată. Prezentarea terapiilor alternative ce au o rată de succes mare este un bonus nesperat. Trecerea acestora în revistă este însoțită de informații practice și recomandări de bun simț. Chiar dacă nu suntem în situația de a ne teme de o asemenea boală(practic aici este explicat ce este cancerul, aşa cum puteţi vedea pe tot parcursul cărţii) trebuie să fim convinși că aproape orice cancer poate fi prevenit, depistat din timp și ținut sub control printr-un mediu intern sănătos și un sistem imunitar activat corespunzător.

În prima parte a cărții se face referire la începuturile medicinei, care înseamnă Hipocrate din Kos, Alclepiade din Bitinia, Edwuard Jenner(1749-1823), medic și om de știință englez, cel care a inventat primul vaccin din lume-vaccinul contra variolei până la  Louis Pasteur(1822-1895) și Pierre Jacques Antoine Bechamp. Este menționat și Raportul Flexner, un studiu publicat în 1910 de Abraham Flexner la comanda mai multor companii influente pentru a avalua 155 de școli medicale din America de Nord.

Dr. Robert Scott spune că La sfârșitul anilor 1800 și la începutul anilor 1900…scolile medicale predau multe lucruri diferite. Existau școli de homeopatie, școli de naturopatie, școli de fitoterapie…nu exista o singură cale. Și ce s-a petrecut a fost că Fundațiile Rockefeller și Carnagie au devenit interesate de a exista o singură cale.

Înaintea Raportului Flexner, nu exista o industrie farmaceutică reală în sine și nici o unică autoritate guvernamentală care să dicteze evoluția medicinei. Dar asta s-a schimbat rapid după ce industria petrolieră a văzut ce profit ar putea obține în urma ideii sale.

Familia Rockefeller a descoperit prin intermediul chimiei organice că ar putea transforma structura moleculelor petrochimice în tot felul de lucruri, și le-au transformat în substanțe brevetate sau medicamente de sinteză spune Dr. Bell. Acestea erau extreme de profitabile, dar pentru că oamenii să le accepte - pentru că la drept vorbind ele sunt otravă - era necesar să preia controlul asupra sistemului educațional.

Partea a II-a prezintă metodele de diagnosticare, de detectare, cauzele și prevenirea cancerului. Cea mai importantă parte a materialului, cred eu, este partea a III-a unde găsim tratamentele de succes și trecerea în revistă a terapiilor cunoscute și dătătoare de speranță.

Adevărul despre cancer. Istoria cancerului, tratamentul și prevenția sa este un material ce  trebuie studiat cu atenție și responsabilitate în primul rând pentru conștientizarea faptului că suntem expuși zi de zi la riscul de a ne pierde sănătatea, integritatea fizică dar și cea morală sub presiunea unui sistem de sănătate deformat.